perangai peliks itu AIDA SYAKIRAH

my status : )

Rinduu Blogg :'D
15 September 2012

Sunday 27 May 2012

update blog : )

argh ! penat gile -..- aida bru lpas update blog , pnat tau ? hahak , mengeluh pulok** 
sje jea ~ jgan lah touching , atotototo , aida ade dua mood , first sdih gile :'( , second : gembira wey , hahak , 
sbb sdih ? jgan tnye ? aida kne dduk JEYBEY lme-2 smpai habis cuti , waaa :'( nk hang dgan member pun tk dpat , cehh -,- siot jea . sbb gembira ? usah disoal , rahsie aida : ) hahak , aida dgan abg angkat yg bnyak bantu aida dlm bnyak hal , kitaorg slalu text , tk pernah tinggal hepon kt tgan , hahak , best text dgan dy , walaupun dy kuat touching , bnyak kerenah nk lyan , bile mlam , penyakit skeit kepale dy suke dtang , kdang-2 rse mcm , ishkk -,- ape niy , menyampah lak aku , tpi lame-2 dh biyse dn fham , mlas nk lyan dy klau dy tgah pening , nty kne marah jea dgan dy , aku touching pulok smpai off hpon , lgi trokk , hahakk . okay , dy tgah sbok skrg niy , aida , tkmau gnggu dy , aida nk prgi tgok filem 'HOREE!HOREE!' dgan dy , tpi malu nk ajak lahh , lagi pun , duit blom masokk , hahak , teringin gile , nk pergi dgan dy , betoi , tk tipu woo ~ hehe , *ngatai lak aku* , cukup sorg AIDA SYAKIRAH , hahak , syang pade yg stu , hikhok ^^ . 
doa aku tk pernah putus utk dua org yg aku syang niy , 4 org yg aku cinta niy , hikhik , aida syang smua , doa aida tk pernah putus yg trus mendorong aida dri blkg , tk pernah putus tau , ingat tuh , jgan malu-2 nk text or IM aida kt FB , jgan segan-2 nk tweet dgan aida kt TWITTER , tk sombong , fham ? huikhik , bye , ASSALAMUALAIKUM .

terima kaseh daun keladi : )

No comments:

Post a Comment