perangai peliks itu AIDA SYAKIRAH

my status : )

Rinduu Blogg :'D
15 September 2012

Saturday 23 June 2012

kawat kaki serta hantu -,-''



























| tenkiuu kawan , iloveyou ~.~ |


mcam tuu kah kawan ? memakse aku utk masookk pembarisan , skrg kne kat batang hidung kau sndiri , amek kau ~! eer -,-' jumaat harituu aku sebokk cite pasal hntu-2 dgan kakak-2 senior aku , skali , hmek kau , padah yea , aku kne cakar dek hantu dkat kaki , tgan serta bdan , amat menyakitkan , tpi aku dh biyse , ermm , bole than lahh jugokk , emm , maafkan aku !


saket sgat-2 , rse macm dh tkde peluang nk hidup :'> ermm ,

#ya allah , berilah kekuatan kepada aku :'> ermm , #

saket knape dtg skrg ? aku nk berkawat , hantu knpe gnggu aku ? knape ?


why , why ? pergi berubat , brharap akan smbuh sblum sbtu ny , aminnn :'>

-----> twins aku ckap sbab mulut bdan binase <------- tk kan ckap bnde bukan-2 lagi , jnji :( p/s : nk boyfreind satu ! hahak :>
terima kaseh daun keladi : )

No comments:

Post a Comment