perangai peliks itu AIDA SYAKIRAH

my status : )

Rinduu Blogg :'D
15 September 2012

Wednesday 27 June 2012

masih :'>

hai awak :'>
ape khabar ? sehat ?

em , crite sdih skit , aida syang gilos kt dia ,
dia slalu ade dgan aida , dulu lah , skrg dia campak aida :'>

knape ek ? emm..lantak dia lahh ,
cube teka npe TAJUK kt atas tuu 'MASIH' ?

maksud dia , aida masih cintakan dia , syangkan dia ,
senyuman dia membuatkan hati aida berdegup laju >_< astarfirullahalazim :'> sdih sgat ,

YA ALLAH trlalu berat ujian kau berikan ,
kau sruh aku bersabar , hati aku hari-2 bersabar :'>

emm , aku redha , aku redha sekire yea dia bukan milik aku ,
tpi berilah peluang hati niy mencintai dia lagi :'>

biar tiade org thu , biar aku sje thu , biar lahh :'>

aku dgan dia dh tk rapat mcam dulu lagi , skrg aku dgan dia
mmg serious tgur tidak , papai pun tidak , wakakaka :'>
dia tk sudi , yealah org burok mcam aku niy spe nk ? kan ?
hahak , pergi lah awak , kite lepaskan awak , jgan risau , tpi..

hati kite ttap tggu awak , kite tggu awak , jgan risau kay :'>


ILOVEYOU , awak :'>

#jage hati makwe awak leklokk , jgan pernah sketkan hati dia :'> #

assalamualaikum awak , slamat malam dri kite :'>


>MUHAMMAD AMIRUL BIN ABDUL RAHIM<
terima kaseh daun keladi : )

No comments:

Post a Comment