perangai peliks itu AIDA SYAKIRAH

my status : )

Rinduu Blogg :'D
15 September 2012

Friday 24 August 2012

Don't Know : (


Hi , assalamualaikummm :')

Saya disini ingin memohon ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa atau pernah buat awak tersinggung : ) emm.SELAMAT HARI RAYA : )

Maaf , itu bukan topik utk saya cerita sebenarnya , itu iklan sekejap : ) ehekss :P
Saya telah membuat TumbIr -_______-' satu hapak pun saya tak tahu gunaaa : ( HAHAHAHA.
Sambil-sambil tuu saya tanya member rapat saya dekat rumahh -__-' *buat muka tk malu*

aida : beb , macam mana TumbIr nii ? tk paham >__<'
member : sudahhh , HAHAHA . mehh lahh aku ajarkan ,

then , bermulaa lahh disitu kami punyaa rancangan BODOH , HAHAHA .
Dia ajar , punya ajar , punya ajar -_____________-'
tetap aku tk paham , HAHA . Dia sakit hati then dia cakap bak mai email dan password ,
saya kenal dia , jadi saya tak kesah dia tahu email kea password or anythng : )

Maaflahh saya baru lagi , jadi Maafkan saya : ( mmm.
Saya nii kena ambik masaa nak fahamm.Macam TWITTER : ) ehekss :p

kayy lahh , saya nak masuk tidur dahh nii , bye assalamualaikum : )
baca ayat kursi , surah al-ikhlas dan an-nas sebelum tidur : )
MENGUCAP 2 KALIMAH SHAHADAH pun penting : ) Byee..
terima kaseh daun keladi : )

No comments:

Post a Comment