perangai peliks itu AIDA SYAKIRAH

my status : )

Rinduu Blogg :'D
15 September 2012

Wednesday 15 August 2012

untukk sayang aku xD




hii : D

saya sayang dia : )
kau ad0 ?
HAHA . selagi aku masih bernafas aku akan mencintai dia sepenuhh jiwa aku : D

okayy , ramai tnya aida , knapa tk couple lagi sampai skrang . heee x(
maluu lah nk jawab , mungkin mahu hidup SINGLE : )
mencintai seseorang secara senyap lagi baik daripada mencintai dia secara terbuka :*

hehek , saya ikut cakap kakak sulung saya , dia cakap jangan couple dulu.
Habis kan belaja : ) saya ikut cakap dia , owh ?
Asal saya sndiri mahukan percintaan ituu. MALANG sangat ,
Cinta tuu Cinta Terlarangg : )

sorry to saya :D saya akan meng-single but ILOVEHIM :O
kbye , assalamualaikum , selamat berbuka puasaaa : )
terima kaseh daun keladi : )

No comments:

Post a Comment