perangai peliks itu AIDA SYAKIRAH

my status : )

Rinduu Blogg :'D
15 September 2012

Wednesday 22 August 2012

tk mungkinn diaa :'(


hi , assalamualaikumm.

ya-allah , tk kan dia :( kenapa aku thu lambat ? kenapa tkda orang bgthu aku ?
dia meninggal dekat jasmin , dia seorang yg paling bising pernah aku jumpa , dia sabar dengan perangai aku , dia orang paling tabah dengan perangai aku .

Dulu aku tk suka dia , one day aku tegur dia time dia nak pergi kat motor dia ,
aku cakap ' hi , abg nak blik dah kea ? elok-2 ' , then dia jawab ' hi , a'ah , nak balik , trima kaseh ' . diaa blikk mcam tuu jeaa.aku paham dia nk cepat . Hari-2 aku tgur dia kalau dia nak blikk.tapi lepass nii , dh tkda orang yg aku nak tgur , aku sayang dia macam abg aku sendiri , dengan mudah allah tarik dia dari aku macam tuuu jea , berat hati aku nak lepaskan dia :'(


nii lahh arwahh Mohd Hafizul Asraf bin Mohd Nizam :'( aku dapat rasakan pemergian dia , menangis akuuu memang tk beri apa-2 lagi . Dia tahu bnyak pasal Islam , aku pernah ckap kat dia ' ABANG ORANG YANG PALING HEBAT AIDA PERNAH JUMPA .! ' dia senyum , senyuman dia beri makna kt aida , kenapa lahh cepat sangat dia tinggalkan kitaorang :'( kepada family abg pijo , semoga tabah hati dengan pemergian dia :'(
emmm..nii gmbar dia accident ,


emmm.semoga dia ditempatkan ditempat orang-2 yang beriman . Aminnnn.. jauhi lahh dia dari azab api neraka :'(


( 14 March 1995 - 16 August 2012 )
AL-FATIHAH .







terima kaseh daun keladi : )

No comments:

Post a Comment