perangai peliks itu AIDA SYAKIRAH

my status : )

Rinduu Blogg :'D
15 September 2012

Friday 31 August 2012

Rumah Baruu ; )


Hi , Assalamualaikumm : )
apa khabar !? Hari nii , cerita meletup kebaboom xP HAHAHA.

Aida pergi rumah baru makcik aida , seriusly aida minat gilaa design diaa : )
owhhh.terujaa sampai setiap bilik nak amek gmbarr , awesome gilaaa.
Aida kalau dapat rumah macamtuuu aida dapat gerenti tk smpai sebulan rumah tuuu
mesti bersepah.hehehe.Pemalas skitt : ( toint.tointt.tggu suami I jelaaa.huahuahuaa.
okayy : ) hiraukan topik rumah bersepah itu tiada dalam topik skrang nii.
back too storyy :> rumahh dia ala-2 jepun tapi sedikit moden : ) saya suka , saya suka !!
HAHAHA.saya dah bgthu mak tiri saya , saya ingin jadikan rumah ini sebagai rumah idaman : )
semasa tuu semua riuh rendah..huhu.smpaikan ada stu perbualan antara adek , saya serta mama : )

MAMA : kalau kakak nak rumah macam nii kakak kena belajar pandai-2 : D
SAYA : baiklahh , mama : D
MAMA : bukan apa , nanti yang senang kamu , mama tumpang dduduk jee..
ADEK MULA MENYAMPUKK......
ADEK : duduk jee..?tk bolehh baring lahh gitu.
SAYA DAN MAMA : HAHAHAHAHAHAHA.

# HANYA MAMPU TERGELAKK #

baiklahh, ini adalahh cousin-2 sayaa , kami selalu bertigaa : ) dan kami akan paastikan ada seorang jurugambar : ) Kami seperti adek beradekk : ) saya sulung , belah kanan second dan belah kiri third , heheehe ^__^ maaf yee.kami nii tk pndai posing , apa yang mampu saja : )


Kami memang macam nii : )


terlebih satu kaki : ) itu adek perempuan cousin saya : |


Ini Bilik Utama merekaa : )


Ini bilik Anak merekaa : ) sangat menarikk ^_____^,


Saya inginkan rumah seperti ituu.huhu.Saya harus mencubaa : )
Kalau tak cuba , mana nak tahu , kan !? hehehe...
Insyallah , kalau suatu hari nanti saya berjaya ,
lagi besau kott rumahh cekk , HAHA : )
Jangan duk kalutt lahh nii , buat apa yang patutt :D

Kayy , nii lahh gmbar saya :D semasa di ruang almari :D


note : SILA ABAIKAN BAJU DIBELAKANG ITUU! terima kaseh dan assalamualaikumm..






terima kaseh daun keladi : )

No comments:

Post a Comment